tisdag 6 maj 2008

Man hänger med.

Den nionde sista veckan har rullat igång efter en helg med mycket sollapande och avkoppling. Själv börjar min hudfärg sa smått komma ikapp en tomats dito. Men i dessa ozon-tunna tider glömmer jag sällan solcrémen. Lördag kväll var lika med filmkväll med Maja. Vi såg Ratatouille och jag kan konstatera att jag inte har långt kvar till barnen Jäggi i antal sedda gånger Men den är väldigt bra!


Veckan blir tuff. SEX arbetsdagar och jag börjar nästan närma mej Lars-Göran pa Kooperativa i antal timmar per vecka. Nästan. Därefter blir det dock två hela dagars ledighet. I detta land markerar man nämligen fortfarande annandag pingst röd. Schweiz är bra. Men kommer aldrig enligt mej att komma i jämnhöjd med Sverige.
Obligatorisk glass vid stranden i Lausanne.

Inga kommentarer: